13 Aralık 2015 Pazar

wrestling of shadows 1.05 | pentagram of death

Şov, karıncalanan bir ekran ile açılıyor. Jimmy Jacobs orada! Yanında Julian yok.

Jimmy Jacobs: Sanırım beni yanımda o herif olmadan görmeye alışık değilsiniz, onunla yollarımı ayırmadım, hatta onu eğitmeye eskisinden daha da hızlı devam ediyorum. Bir ring var, bir rakip var ve tahmin edin ne oldu? O ringde artık Jimmy Jacobs da var! ''Zombie Princess'' ringlere dönüyor!

------------

SICKNESS AND SORROW! Jacobs ringe geliyor. İpleri bir süre inceledikten sonra rakibini bekliyor.

Million Dollar Man eşliğinde Ronald Wealth ringe geliyor.

Jimmy Jacobs vs Ronald Wealth 

Ortada geçen bir maç oluyor. Ronald agresif güreşse de Jimmy üstünlüğü eline aldığı an bırakmıyor ve Contra Code ile maçı kazanıyor.

Kazanan: Jimmy Jacobs (tuş)

Ronald maç sonu Jimmy'e saldırmayı deniyor fakat Julian arkadan saldırıyor Ronald'a, Jimmy onu izlerken Julian da Contra Code vuruyor Ronald'a. Jimmy gülümsüyor, Julian ile birlikte arka alanın yolunu tutuyorlar.

---------------

Samuel Shaw'ı görüyoruz.

Samuel Shaw: Bana neler olduğunu uzun zaman sorgulamıştım, şimdi olduğumun yarısı kadar acımasız değildim. Hiç bir sonuca varamadım, bu sanki bir işaret gibiydi. Samuel Shaw'ın karanlığa gömüleceğinin işaretiydi. Bana verilen rolleri yaptım, bir sapık gibi davrandım, gerizekalının tekini en iyi arkadaşım edinmiş gibi yaptım ama bunların hiç biri beni tanımlamıyordu. Beni ne mi tanımlıyor? Yavaş yavaş öğreneceksiniz.

Samuel Shaw: Sanırım öğrenmeye başladınız, ilk bölümden beri beni görüyorsunuz. Sizin için kısa bir özet geçmeme ne dersiniz. Akıl hastanesine kapatılmıştım, gerçekte olmadığım bir insan gibi davrandığım için. Gerçekte nasıl olduğumu bilselerdi hiç bir akıl hastanesinin beni tutamayacağını bilmeleri gerekirdi, benden kurtulmanın tek yolunun beni öldürmek olduğunu bilirlerdi. Hayır, Shaw'ı tanımıyorlardı. 

Samuel Shaw: İtiraf etmek istiyorum, Shaw'ı bazen ben de tanımıyorum. Bazen hayatım gözümün önüne geliyor. Dramatik bir çocukluğum yoktu, anne babam ben küçükken ölmemişti ama bir şeyler olmuştu ve ben duygulardan yoksundum. Bir gün duygularımın gerçekten var olabileceğine inanıyordum, ama bunlar boş palavralardı. Kendime söylediğim yalanlardı. Manevi mastürbasyonumdu. Bunun doğru olmadığını anladım elbette.

Samuel Shaw: Ve tanıyacağınız Samuel Shaw böyle doğdu, kendimden bahsetmek her zaman hoşuma gitmez, ama buranın şampiyonu olacaksam beni tanımanız gerektiğini düşündüm, göğsümde durup kalan karanlığı sizinle paylaşmak istedim. O akıl hastanesinden kefalet ile çıkmıştım, paranın içinde Wrestling of Shadows yazıyordu, Samuel Shaw'ın yeni yuvası yazıyordu. Ele geçireceği yer, şampiyonu olacağı yer.

Samuel Shaw: Önüme çıkanı alaşağı ettim, hiç bir problem yaşamayacağımı sanıyordum ama yanılmışım.

Samuel Shaw: Hayatın her bölümünde olduğu gibi, burada da alçaklar karşıma çıktı ve bana engel olmaya çalıştı, önüme istediğiniz engelleri koyabilirsiniz ama ben onları açarım. Çünkü ben, benim. Ben siyahın en koyu tonuna sahip olan gölgeyim. Ve ben, Samuel Shaw'ım.

--------------

Ray Ray Dickson vs Lucifer'ın Maskeli Adamı

Maskeli güzel bir maç çıkarıyor, Ray Ray karşı koymaya çalışıyor ama yersiz. Maskeli maçı DDT ile kazanıyor.

Kazanan: Lucifer'ın Maskeli Adamı (tuş)

----------------

Gene Julian ve Jimmy'i görüyoruz.

Jimmy Jacobs: Gerçekten mi? Gerçekten benim finisherımı mı kullanıyorsun? 

Julian McGilligan: Ne bileyim. Aklımda fikir yoktu ben de Contra Code yapayım dedim.

İkili gülüşürken Lucifer karşılarına çıkıyor aniden.

Lucifer: Bakıyorum da keyifler yerinde. Böyle olması güzel, belki bir daha böyle olmayacak. Oyun yeni başlıyor. Bunu söylemek için geldim. 

Lucifer gidecekken Jacobs saldırmayı deniyor ona fakat Ronald Wealth ile Lucifer'ın Maskeli Adamı onlara saldırıyor. Lucifer kahkaha atarak gidiyor.

---------------

Prince: Her tarafım hala ağrıyor. Ona sessiz suikastçi diyorlar ve neredeyse haklılar. Neredeyse, beni öldüremedi. Beni öldüremeyecek. Beni sinsice yaklaşmayıp adam gibi dövüşmeyi denediği zaman suikaste uğrayacak kendisi olacak. Bu kemer benim, buna alışsanız iyi edersiniz.

Viktor Descartes: Sanırım haçlı çocuk ile takım yapacaklar beni, bunu pek umursamıyorum. Olacakları söylememe izin verin. Viktor ringe çıkar, her zamanki gibi ringin hakimi olur ve her zaman yaptığı şeyi yapar. Kazanır. O yüzden dostlarım, beni izleyin ve mükemmelliğin kadife kumaşını kendi gözlerinizle görün.

Samuel Shaw: Söylemem gerekenleri günün erken saatlerinde söyledim zaten. Ama eklemem gereken bir şey var, bugün partnerim olacak Luka Fenrir'e bir mesaj, istediğin özelliklere sahip ol, ama Samuel Shaw'ın karşısında herkesin eşit olduğunu unutma. Kemeri istediğin zaman, rakiplerinden birinin Samuel Shaw olacağını bil.

Luka Fenrir: ...

Dört isim de ringde olunca maç başlıyor.

Prince&Viktor Descartes vs Samuel Shaw&Luka Fenrir

Maç adeta gerilla savaşına dönüyor, Fenrir ringde olduğunda genelde temizliyor ringi. Maç sonu dört isim tekrar ringde kaos yaratıyor. Prince bundan faydalanarak Low Blow vurmak istiyor fakat Luka onun elini eziyor. Prince bağırırken Luka onu kaldırıp Dubrovnik Piledriver yapıyor ve maçı takımına kazandırıyor.

Kazanan: Samuel Shaw&Luka Fenrir (tuş)

Maç sonu Prince ring dışına inerken geri kalan üç isim birbirlerine düşman tavırlarla bakıyor. Üç isim birbirine giriyor. Fenrir ringi temizlerken Jean Cradle aniden çıkageliyor! Dikenli sopasıyla ilk Fenrir'e vuruyor. Fenrir yere düşünce bir kez daha vuruyor. Ardından Shaw'a! Ardından Viktor'a! Birde kaçmaya çalışan Prince'e vuruyor. Jean, kemeri kaldırırken dilini deli bir şekilde çıkarıyor ve taunt yapıyor. Şov da böyle bitiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder