13 Aralık 2015 Pazar

wrestling of shadows 1.04 | game of life

Ronald Wealth'ın, dövüşlerin gerçekleştiği mekanın koridorlarında yürürken görüyoruz. Bir kaç kez hışırtı duyuyor ama takmıyor.

Ronald Wealth: Anasını sattığımın çocukları tek bir kuruş bile bırakmamış...

Bu sırada diğerlerinden daha yüksek bir hışırtı sesi geliyor.

Ronald Wealth: NE VAR LAN?

Ronald arkasını döndüğünde Lucifer'ı görüyor.

Lucifer: Yerinde olsam beni böyle karşılamazdım.

Ronald konuşacakken Lucifer izin vermiyor.

Lucifer: Senden ne istiyorum söyleyeyim, sen her şeyini kaybetmiş adamsın ve ben bazı şeylere sahibim, senin hoşlanacağın şeylere. O yüzden bana planlarımı gerçekleştirmemde yardım et ve belki o bazı şeylere tekrar sahip olabilirsin.

Ronald Wealth: Demek o banka hesabımı boşaltan sendin. SENİ ŞEREF-

Lucifer: Bağırıp küfürler edebilecek bir durumda olduğunu ikimiz de düşünmüyoruz bence. Teklifimi kabul et, ve eskisi gibi bir adam ol.

Lucifer elini uzatıyor. Ronald istemese de sıkıyor.

--------------

Samuel Shaw: Ben çok ciddiyim, altınınızı istiyorum ve bunun için elimden geleni ardına koymam. Benden gördüklerinizin ötesine çıkmam gerekse bile bunu yaparım. Herkesi yenerim, bunun için önüme Transilvanyalı herifin tekini koysanız bile, maç sonu onun bembeyaz cesedini bulursunuz.

Dead Flowers! Shaw rakibini bekliyor.

Viktor Descartes: Haksızlıklara mecbur kalmayı sevmem, benim hakkımı çiğnerseniz ben de sizin kafanızı çiğner ve kanınızı afiyetle içerim. O yüzden, ne siz bana hile yapmaya kalkın ve o zaman görelim Viktor nerelerde olmayı hak ediyor, siz nerelerde olmayı hak ediyorsunuz. Prince, yaptığın çok alçakça bir hareketti ancak bu çöplüğün şampiyonundan başka bir hareket beklemezdim. Ama seni uyarayım, bunu ikinci kez yapmak için fırsatın olmayacak. Çünkü sahip olduğun her şeyi göz açıp kapayıncaya kadar yitireceksin.

Viktor da ringde olduğuna göre hakem maçı başlatıyor.

Samuel Shaw vs Viktor Descartes

Çok sert geçen bir maç oluyor. Viktor en sonunda Salute of Scarlet (Crucifix Powerbomb) için kaldırıyor Shaw'ı ama Shaw inip Kata-gatame bağlıyor. Viktor kurtulamazken Prince elinde sandalye ile ringe dalıp vurarak bozuyor kilidi. Darbe ikisine de denk geldiği için kime diskalifiye çalınacak emin olunamıyor.

Kazanan: No Contest 

Prince sandalye ile ikisini de pataklıyor. Kemeri ile taunt yapıyor ve bağırıyor.

Prince: Nah alırsınız bu kemeri.

----------------------

Jimmy Jacobs: O neydi lan öyle? 

Julian şaşkın bakışlarla ona bakıyor.

Jimmy Jacobs: Geçenki maçını soruyorum, ne çeşit bir rezillikti öyle. Julian, bak adamım hafıza kaybı yaşıyor olabilirsin, güreşmeyi bilmiyor olabilirsin ama bari tek bir yumruk atsaydın lan!

Julian McGilligan: Adam resmen beni öldürüyordu ringde, şerefsiz evladı tam bir canavar.

Jimmy Jacobs: Lanet olsun, en azından ikide atmasını biliyorsun. 

Jimmy Jacobs(fısıldayarak): Bu da Cena kesildi anasını satayım.

Julian McGilligan: Ne?

Jimmy Jacobs: Demedim bir şey. Ama, bir daha ki seferine, yani bugüne iyi bir performans bekliyorum.

Julian McGilligan: Bugüne mi? Ulan daha yeni ölümden döndüm!

Jimmy Jacobs: Bak Julian, bir arkadaşımın geldiği yerde şöyle bir deyiş vardır. ''Önümüzdeki maçlara bakacağız.'' O yüzden sen de öyle yapsan iyi edersin yoksa daha çok tehlike atlatırsın.

Julian cevap veremeden Jacobs oradan gidiyor.

------------------

Randall Kendrick: Merhaba, neler olduğunu gerçekten hiç bilmiyorum. Son hatırladığım Leeds United maçıydı, maçı kaybettiğimiz için şerefsizin teki benimle ölümüne dalga geçmişti ve elime geçirdiğim soda şişesini kafasında kırdıktan sonra ölümüne tekmelediğim oldu ve bir de baktım adam ölmüş. Çok tehlikeli olduğumu fark ettim ve kendim için cevaplar arıyorum, o yüzden burayı buldum ve umarım iyi geçiniriz.

Jean Cradle: Önüne çıkanı da buraya alır oldular. Yok biri gitmiş futbol maçında birini öldürmüş diğeri gitmiş vampirmiş, başkası gitmiş çocukluğunda masallara inanmışmış ulan neden adam gibi rakip bulamıyorsunuz bana. Sert bir dövüş beklemeyin, squash maçı olacak. Spoiler alert!

Randall Kendrick vs Jean Cradle

Jean'ın dediği gibi bir squash maçı oluyor ve Jean maçı Joy of Pain ile alıyor.

Kazanan: Jean Cradle (tuş)

Jean Cradle: Sırf birini öldürdü diye buraya alırsanız olacağı bu. Bunları yenerek mi kemer alacağım lan ben? Yeminlen rezalet.

Jean gidiyor. Randall ise gölgeler tarafından saldırıya uğruyor. Hadi bay.

---------------

Randall'ın resmi siyah-beyaz oluyor ve ismiyle resmine çarpı atılıyor.

-----------

Prince koridorda kemeri ile yürüyor. Kemeriyle konuştuğunu görüyoruz.

Prince: Kim alacak lan seni benim omuzlarımdan. Bunu taşımayı hak eden sadece ben varım, ben Lucifer destekli bir adamı yendim, tipik bir Playboyu manipülatörün tekine çevirdim. Ben buranın en iyisiy-

Bu sırada Prince yere düşüyor ve biri onu tekmeliyor! Bu Luka Fenrir! Çok sert bir Spinning Heel Kick vurduktan sonra duvara atıyor ve bir de Superkick vuruyor! Prince iptal. Fenrir kemeri inceliyor biraz.

------------------

Ray Ray Dickson: En az kadınlar kadar saf bir kardeşimiz ile maça çıkacağım söylendi, öyle olsun. Kalkıp uyuşturucu tüccarının tekini bulup tak diye anlaşma yapıp her şeyi elde edebileceğini sanan, yanında da emo arkadaşı olmadan hayatta kalamayacak rakibimi öldürmemeye çalışırım, birilerinin planını falan bozarım mazallah.

Mr. Boombastic! Ray Ray, Julian'ı bekliyor.

Feel Good Inc! Julian da geldi, hiç bir şey söylemiyor.

Ray Ray Dickson vs Julian McGilligan

Ray Ray, maçın ilk dakikalarını kontrolünde tutsa da Julian yavaş yavaş güreş işini kapmaya başlıyor ve eline alıyor ipleri. Ray Ray finisherı olan Royal Flush'u denese de Julian ikide atıyor. Ray Ray sanki ''harbi harbi Cena lan bu'' dercesine bakarken Julian onu ittiriyor ve karnına tekme atıyor, ardından Contra Code! Jimmy Jacobs'un finisherını yapıyor Julian! Tuşa gidecekken birden Ronald Wealth saldırıyor ona! Diskalifiye çalınıyor.

Kazanan: Julian McGilligan (diskalifiye)

Ronald yerde tekmeliyor Julian'ı, bu sırada Lucifer'ın diğer maskeli adamı da katılıyor ona. 

SICKNESS AND SORROW! Jimmy Jacobs koşuyor ringe. İkiye tek dalıyor. Julian da ayağa kalkınca ikili Ronald'ı ve maskeli adamı püskürtmeyi başarıyor. Bu görüntülerle şovun sonuna geliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder