5 Nisan 2016 Salı

wrestling of shadows 1.13 | dishonored

Kamera cızırtı yapıyor ve açıldığında aydınlıktaki bir sokakta ILL'ı görüyoruz. Merdivenlerde oturan ILL konuşuyor.

ILL: Geri döndüm ve bu şahane bir duygu. Bana neler olduğunu bilmiyorum, büyüklerimizin ve güç sahibi insanların bizleri var olduğuna inandırmaya çalıştığı güzel dünya yıkıldıktan beri kafamın içini kendim kontrol edemiyordum. Çıktığım ilk maçtan sonra bir travma yaşadım, kendimi kiralık katil falan sanıp yanlış insanlara hizmet etmeye başladım. Ama neden savaştığımı unuttum. Ben, Lucifer gibi şerefsiz insanlara, gücü elinde tutanlara karşı savaşıyordum. Toz pembe dünya rüyasını aşılamak isteyenlerin oyunlarını bozmak için savaşıyordum. Ve savaşmaya devam edeceğim. Bu gece, Samuel Shaw'ı yeneceğim ve ne kadar ciddi olduğumu göstereceğim.

ILL kamerayı eline alıyor ve kapatıyor.

-------------

Lump Your Head eşliğinde Robert Windham ringe giriyor.

Chadwick Kingston: Işıklar açılsın, kameralar bana çevrilsin ve söylediklerim dikkatlice dinlensin lütfen. Ben spot ışıklarına bağımlıyım ve buraya da onun için geliyorum. Harika güreşiyorum ve buranın gölge alanı mıdır ne sikimdir beni zerre ilgilendirmiyor çünkü benim yapacağım şey güreşmek ve kemer kazanmak olacak. Bunları yaparken tüm ilgiyi üzerimde toplayacağımdan kuşkunuz olmasın. Hazırlan Wrestling of Shadows, çünkü bir yıldız buraya geliyor.

The Script'in Hall of Fame parçası çalıyor ve Chadwick Kingston ringde. Robert'in sırıtışları eşliğinde maç başlıyor.

Robert Windham vs Chadwick Kingston

Robert, Chadwick'i yerden yere vuruyor iyice. Chadwick bir kaç güreş hareketi sergilemeyi başarsa da Robert maçın çoğunu üstün götürüyor. En sonunda Shooting Flip'i vuruyor. Bununla yetinmiyor ve Chadwick'i kaldırıp bir Shooting Flip daha vuruyor. Ardından tek ayağını Chadwick'in üzerine koyarak tuşa gidiyor ve Chadwick omzunu kaldıramayınca maçı da kazanıyor.

Kazanan: Robert Windham (pinfall)

Chadwick yavaş yavaş ayaklanırken Windham onun kafasına çok sert bir tekme geçiriyor.

Robert Windham: Hazırlan Wrestling of Shadows, çünkü bir yıldız kaydı.

 Robert eline bir pistol alıyor ve sırıtırken kameralar kapanıyor. 

------------------------

Kameralar yeniden açıldığında Robert Windham, üzerine bulaşmış kanı sildikten sonra koridorlarda ilerlemeye devam ediyor. Birden kendini yerde buluyor ve bir kişi onu yerde tekmelemeye başlıyor. Bu kişi arkasını döndüğünde bu kişinin Ray Ray Dickson olduğunu görüyoruz. Ray Ray, kameralarımıza bağırıyor.

Ray Ray Dickson: Robert, ben son sözümü söylemedim evlat. İstediğin kadar manyak bir orospu çocuğu olup pistol falan çıkar ama beni bir andan fazla korkutamazsın. Ben-

Robert karşılık veriyor! Ray Ray karşı koymaya çalışsa da Robert onu duvara fırlatmak için hamle yapıyor. Ray Ray bacağı ile duvarı ittirerek kurtuluyor. Robert ona yumruk atmak istediğinde eğiliyor ve Robert duvara yumruk atmış oluyor, elini tutarak arkasını döndüğünde Ray Ray'den Superkick! Robert kafasını duvara çok sert çarpıyor ve bayılıyor. Ray Ray sırıtarak ayrılıyor olay yerinden.

-----------------------

Dead Flowers! Samuel Shaw geldi. Mutlu olmadığı her halinden belli.

For Whom The Bell Tolls! ILL çok ciddi bakışlarla ringe giriyor. 

Samuel Shaw vs ILL

Maçın başları, Shaw'ın domine etmeye çalışması fakat ILL'in çoğu hareketini reverse edip yine de devamını getirememesi şeklinde geçiyor. Shaw, Kata-gatame bağlamayı deniyor yine ama ILL hareket gerçekleşmeden sıyrılıyor ve ardından bir Pele Kick vuruyor. Tuşa gidiyor ama sonuç çıkmıyor.

Maç ilerledikçe Shaw'ın stili daha da sertleşiyor, ILL ise reversallarında daha başarılı oluyor. Bir Joy of Pain denemesini Shaw reverse ediyor ve Kata-gatame'ye alıyor. Allah ne verdiyse sıkıyor ama ILL bayılmaya ramak kalmışken ayağını iplere koyuyor. Yavaş yavaş kalkarken Shaw, Lariat deniyor ama ILL eğilip roll-up'a alıyor. Ve başarılı!

Kazanan: ILL (pinfall)

ILL hemen kendini ringin dışına atıyor derken Lucifer'dan ani bir sandalye darbesi ile karşılaşıyor! ILL yerdeyken Lucifer onu kaldırıp ringin içine atıyor. Shaw ona hemen Kata-gatame bağlıyor. ILL bayılıyor. Shaw ve Lucifer sinirle ayrılıyor.

-----------------------

Sickness and Sorrow çalıyor ve Jimmy, bir kaç yara ile ringe giriyor.

Jimmy Jacobs: Bunu söylemekten gurur duyuyorum, başardık. O siktiğimin çatısını havaya uçurduk. Julian, gerçekten kendini geliştirdiğini görü-

Feel Good Inc'in ilk notalarıyla Julian ringe yürüyor, onun da yüzünde yara bere var ama o mutlu değil.

Julian McGilligan: Kes traşı Jimmy. Seninle işimin bittiğini sanmıyorum. Muhteşem maçtı, bunu kimse ikna edemez ama maçımız muazzamdı diye tekrar kanka olmadık. Jimmy, sen aşağılık bir adamsın. Bunu anlamış vaziyetteyim, ama burada en büyük düşmanımız Lucifer. Onu alt edene kadar seninle işimiz bitmeyecek. Ama o zamana kadar da dövüşemeyeceğimizi kimse söylemedi.

Jimmy Jacobs: Aklına nasıl girildi bilmiyorum Julian, yine de benim hakkımda düşündüklerinde haklısın. Aşağılık bir insanım. Bu aşağılıklıktan kurtulmak için sana yardım etmeye çalıştım, ama bir takım olaylar oldu ve sen nankör herifin tekine dönüştün. İstediğin dövüşse, bunu her zaman yapabiliriz.

Jacobs cekedini çıkarıyor. Julian ise vuracakmış gibi yapıyor ama sonra vazgeçiyor, ardından ringden iniyor. Jacobs ona düşünceli gözlerle bakarken kamera kapanıyor.

-----------------

Antonio Reginald Irvaldus: Kaybetmekten nefret ediyorum. Onurumu yitirmiş gibi hissediyorum. Ama onurum benim en önemli şeyim. İlk maçımızda, tek düşündüğüm kemerdi. Kendim için dövüşmüyordum, o kemer için dövüşüyordum ve başarısız oldum. Kibrimin beni ele geçirmesine izin vermiştim. Artık sarsılmış ve kurtarılmayı bekleyen bir onurum var ve bu gece %100'ümü verebilirim. Zincirlerimden kurtuldum ve zaman, intikam zamanı.

-----------------

Personal Jesus çalıyor ve Luka Fenrir, yanında menajeri Comandante Estelar ile ringe ilerliyor.

Any Other Way! Antonio Reginald Irvaldus da ringde.

WoS Title
Luka Fenrir vs Antonio Reginald Irvaldus

Maçın başlarında Irvaldus, Allah ne verdiyse dalıyor Fenrir'e. Fenrir kurtulmaya çalışsa da Irvaldus tekme tokat girişiyor ve çok hızlı. Fenrir iyice sersemlediğinde Irvaldus'tan bir Foedare denemesi geliyor ama Fenrir onu ittiriyor ve ardından bir Spinning Heel Kick vuruyor. 

Fenrir bu hareketten sonra temposunu yavaş yavaş buluyor ve Irvaldus ile oyuncak gibi oynamaya başlıyor. En sonunda bir Dubrovnik Piledriver vuracakken Irvaldus onu Back Body Drop ile atıyor ve ardından köşeye fırlatıyor. Köşeye doğru koşarken Fenrir çekiliyor ve bir Spinning Heel Kick daha geliyor. Irvaldus çok hasar aldı bu maç.

Fenrir'in üstün götürdüğü dakikalarda Irvaldus'tan ani bir atak geliyor ve daha da ani bir Foedare vuruyor. Tuşa gidiyor ama Fenrir son anda kurtuluyor. Irvaldus gaza geliyor ve bir tane daha yapıyor. Hakem 3'ü vuracakken Fenrir yine kurtuluyor. Gerçekten inanılmaz!

Irvaldus bir kaç dakika daha üstün götürüyor ama iplerden sektiğinde Fenrir'den üçüncü Spinning Heel Kick geliyor. Fenrir ardından onu kaldırıyor ve bir Dubrovnik Piledriver daha vuruyor! Tuşa gidiyor fakat Fenrir 2.99'da ayağını iplere koyuyor. 3 Spinning Heel Kick, bir de Dubrovnik Piledriver yiyen Irvaldus, onuru için tuş olmuyor.

Irvaldus, kurtulduğu son tuştan sonra ayaklanırken bir Spining Heel Kick daha yiyor ve yerde kalıyor. Hakem onu kontrol ediyor. Irvaldus'tan hiç bir tepki gelmeyince zili çaldırıyor.

Kazanan: Luka Fenrir (knockout)

Maç sonu Irvaldus hala kalkamazken Estelar bir yerlerden bulduğu benzin şişesi ile ringe giriyor. Fenrir sırıtırken Estelar benzini Irvaldus'un üzerine döküyor. Ardından bir çakmak çıkarıyor ve kahkahalar atarken bir sandalye darbesi ile yerde kalıyor! Çakmağın ateşi sönüyor ve Irvaldus kendini ring dışına atıyor hemen, korkuyla kaçıyor. Bu sırada Estelar'ı sandalye ile yıkan kapüşonlu adam Fenrir'e de çok sağlam bir tane indiriyor. Fenrir yerdeyken sırtına 3-4 kez vuruyor. Kapüşonlu adam kapüşonunu açıyor ve bu Prince! Prince kemerini geri istiyor! Fenrir son gücüyle kalkarken Prince sandalyeyi onun üzerine atıyor ama Fenrir tutuyor sandalyeyi..... derken Prince'den Ash Kick! Sandalye, Fenrir'in suratında patlıyor. Fenrir yerdeyken, Prince onun kemeri ile taunt atıyor. Bu görüntüler eşliğinde şovun sonuna geliyoruz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder