14 Ekim 2015 Çarşamba

wrestling of shadows 1.02 | sickness and sorrow

Hastalığın ve ızdırabın beni ele geçirmeye çalıştığını söylesem büyük ihtimalle bana inanırdınız. Hayır, ben onları ele geçiririm.

---------------- 

Bir hastanede açılıyor kameralarımız. Julian kalkmaya çalışıyor. Bir ses onu durduruyor.

Jimmy Jacobs: Yerinde olsam bunu denemezdim evlat. Aklında kalmıştır diye söyleyeyim, Wrestling of Shadows bünyesinde kan dökmeye devam edeceksin. O yüzden, elinden geldiğince dinlenmeye çalış. Birkaç güne taburcu olursun diye tahmin ediyorum. 

Julian cevap veremeden Jacobs ortadan kayboluyor. Julian'a dönüyor kameralarımız. Julian bir süre ellerine baktıktan sonra kendi kendine konuşuyor.

Julian McGilligan: Kimim ben? Neredeyim?

-------------------

Bu sırada aynı hastanede başka birisi gözlerini açıyor.

Lucifer: Lanet olası Jacobs, lanet olası herifler. O orospu çocuklarını elime tekrar geçirdiğim zaman.... İşte o zaman kimin patron olduğunu görecekler.

Bu sırada onun da kapısı açılıyor.

???: Beni görmek istemişsin.

Gelen kişiyi görünce Lucifer'ın suratına bir sırıtış yerleşiyor.

---------------

Prince: Bu kemeri elime geçirdiğim zaman kafama bir hedef koydum. Bu kemeri gölgelerden ben çekip aldım. Onlara çok istedikleri bu ödülü vermeyeceğim. Hayatın benden aldıklarını ben hepinizden alacağım. Hayat beni ittiği zaman kıçınızda ağrı hissedecek siz olacaksınız.

Horsewhipper! Prince başını kütleterek ringe çıkıyor.

Ray Ray Dickson: Bayanlar, ıslanmaya hazır olun. Ray Ray Dickson, Wrestling of Shadows'a giriş yaptı. Bu muhteşem kumarbaza ve cazibeli seks canavarına dayanabilecek misiniz acaba?

Boombastic! Ray Ray Dickson yanındaki dört kızı ring dışında bıraktıktan sonra aprona çıkıyor ve Felipe Melo dansı yapmaya başlıyor. Bu sırada Prince onu hemen ringe sokuyor ve maç başlıyor.

Non-Title Match
Prince vs Ray Ray Dickson
Maç ortada geçiyor. Ray Ray ringde eğlenmeyi seven biri olduğunu kanıtlıyor ibret verici cinsel hareketlerle. En sonunda Ray Ray üstünlüğü eline alıyor ve Suck My Dick için pantolon kemerini açmaya başlarken Prince aniden Low Blow vuruyor. Ardından Ray Ray'i iplere fırlatıyor ve Ash Kick ile maçı kazanıyor.

Maç sonu Ray Ray Dickson kalkıyor. Tüm roster, Ray Ray Dickson'un üzerine çullanacakken Ray Ray, dört kızı ringe atıp kendisini kurtarıyor. Beyin bedava hareketi yaparken dört kız arkadaşı haşat oluyor ringde.

-----------------

Lucifer, gizemli figür ile konuşmaya devam ediyor.

Lucifer: Sana o kadar imkan sundum. İstediğin ne varsa verdim. Sana bu kadarını sağladığıma göre, benim için Jimmy Jacobs'un ve Julian McGilligan'ın kellelerini getirebilirsin, değil mi?

Gizemli adam sırıtıyor.

???: Çocuk oyuncağı.

--------------------

Julian elini yüzünü yıkıyor. Bir şeyler hatırlamak adına yüzüne daha sert su çarpıyor ama sonuç yok. Aynaya boş gözlerle bakarken Jacobs yeniden arkasında beliriyor onun.

Jimmy Jacobs: Bir belirti var mı? Kim olduğuna dair en ufak bir şey?

Julian kafasını hayır anlamında sallıyor.

Jimmy Jacobs: Evlat, yakın zamanda hatırlarsan iyi olacak. Bugün olmasa bile daha sonra bir maçın olacak ve kim olduğuna dair hiç bir fikrin olmazsa o ringden ancak cesedin çıkar.

Julian McGilligan: Ne ringi?

Jimmy Jacobs: NE DEMEK LAN NE RİNGİ? Neyse, sakin olmaya çalışacağım. Olan biten şu, sen kalkıp yer altı bir güreş organizasyonuna üye oldun, uyuşturucu kaçakçısının teki ile anlaşma yaptın, adam seni sırtından bıçakladı ve bir şeyler hatırlamazsan, bir düşünce kırıntısı bile boy göstermezse, o adam tuttuğu yerde senin amına koyar.

Julian şaşkın bakışlarla Jimmy'e bakıyor. Jimmy aniden Julian'ın suratına yumruğu indiriyor. Julian yüzünü tutuyor. Kalkıp Jimmy'e doğru koşuyor fakat Jimmy onu Arm Drag ile fırlatıyor. Yerdeki Julian'ın kafasına ayağının tabanı ile bastırıyor.

Jimmy Jacobs: En azından karşılık vermeyi biliyorsun. Ama zayıfsın. Eğer bir şey hatırlamıyorsan, seni baştan yaratacağız. Şanslısın çünkü ben en iyilerinden biriyim. Seni eğiteceğim, tabi sen kim olduğunu hatırlayana kadar. 

---------------------

Viktor Descartes: Yeniden karşılaştık, Wrestling of Shadows. Üzülerek söylemek zorundayım ki, her karşılaşmamız bir öncekinden daha acı verici ve kanlı olacak. Lafı fazla tutmak istemiyorum, bugün dökeceğim kanları düşünmek beni heyecanlandırıyor.

Iron Maiden - Transylvania çalıyor ve Viktor ringe giriyor. 

Ronald Wealth: Merhaba sizi ağzı kokan fakirler. O doyumsuz gözleriniz iki çeyreklik görsün diye buradayım. Ben Ronald Wealth ve hepinizin servetlerini toplarsak benimkinin onda biri bile etmez. O yüzden bir fakir olarak susun ve burada konuşmaya hakkı olan adamın güreşmesini izleyin.

Kutless - Million Dollar Man duyuluyor ve Ronald Wealth ringe adımını atıyor.

Viktor Descartes vs Ronald Wealth
Viktor maçı domine ediyor. Maçın sonlarına doğru Ronald iyice korkup yanında getirdiği paraları Viktor'a atmaya başlıyor. Viktor tuttuğu bir yüzlüğe bakıyor ve ardından yırttıktan sonra Ronald'a Crucifix Powerbomb yapıyor ve maçı kazanıyor.

Ronald maç sonu kaçmaya çalışırken Viktor onu arkadan tutuyor ve zaten alnı açılmış olan Ronald'ı yumruklayarak iyice kanatıyor. Ardından çıkan kanı yüzüne sürüp yaladıktan sonra Ronald'a üst üse 3 Crucifix Powerbomb daha yapıyor. Viktor ringi terk ederken Ronald kımıldamıyor.

-------------------

Gölgelerin olduğu listede Ronald Wealth'ın fotoğrafı siyah beyaza dönüyor ve kırmızı çarpı çekiliyor.

-------------------

Elinde mikrofon tutan bir adam dinlenmekte olan Ray Ray Dickson'un yanına gidiyor.

Röportaj görevlisi: Dickson, bugün yaptığın çok şerefsizceydi. Düşüncelerin neler?

Ray Ray Dickson: Şerefsizce mi? Sanırım kadınları benim kadar tanımıyorsun. Onlar senin yakana yapıştığı an seni ölene kadar sömürürler ve sen bittikten sonra bırakıp başka erkekler bulurlar. Tıpkı parazit gibiler. Onları gölgelerin arasına attıysam ne olmuş? Sadece 4 tanesini ortaya attım ve onlardan milyarlarcası var. Hepsi beni gördüğü an benim kollarıma yapışıp beni emmek isteyecek, bu benim için bir win-win. Onlarn götlerini damgaladıktan sonra oyunlarını terslerine çevireceğim ve onları da kurban edeceğim. Bu sadece bir başlangıç dostum, sadece bir başlangıç

Ray Ray Dickson ayrılıyor.

--------------------

Samuel Shaw: Wrestling of Shadows! Sizin hakkınızda çok şey duydum, neleri sevdiğinizi, gölgelerin ta kendileri olduğunuzu ve daha neler neler. Ama ben Samuel Shaw'ım ve bunlar benim moralimi zerre bile bozamaz. Hatta bu beni motive eder, önümde diz çökmeyi bekleyen bir grup gölgeyi kim geri çevirir ki? Kesinlikle o ben değilim. Zamanım...... Evet, şimdi geldi!

Dead Flowers! Shaw ringe girip rakibini bekliyor.

Jean Cradle: Aklınızda sorular var. Jean Cradle ne çeşit bir orospu çocuğu? Bunu öğrenemezsiniz, hatta ben bile yeni yeni öğreniyorum ne çeşit biri olduğumu. Ama öğrenebileceğiniz bir şey var. O da geçen benimle ringe çıkan şanssız elemana ne olduğu. Sanırım adı ILL idi. Ve ondan uzun süre haber alamayacağınızı söylemek isterim. MÜJDE BAYLAR! Jean Cradle yükseliyor! Ve bu DEVAM EDECEK!

Le Kick eşliğinde Jean Cradle ringe çıkıyor.

Samuel Shaw vs Jean Cradle
İkili muhteşem bir maç izletiyor bizlere. Shaw sonlara doğru Kata-gatame bağlıyor. Jean bayılmıyor. Aprona çıkıp ipleri kendi avantajına kullanıyor Jean. Shaw bıraktıktan sonra Jean iplerden zıplıyor fakat Shaw aniden Instant Shadow vurup maçı kazanıyor.

Maç sonu gölgeler Jean'ın üzerine çullanıyor. Jean kalkıp onlara karşı dövüşüyor. Son gücüyle yumrukluyor gölgeleri Jean. En sonunda gölgeler geri çekiliyor. 

Gölge 1: Bu dayanıklı çıktı. Ödülünün tadını çıkar. Seni öldürmeyeceğiz, en azından bugün. 

Jean ayağa kalkıp sırıtıyor. Ardından iplerden sekiyor ve gölgelerin hepsinin üzerine Somersault Plancha ile atlıyor. Herkes yerdeyken kameralar başka bir yere bağlanıyor. 

---------------

Kameralarımız yeniden hastanede. Julian uyumaya çalışırken kavga sesleri duyuyor. Koridora çıkınca gizemli adamın Jacobs ile dövüştüğünü görüyor. Gizemli adam üstün durumda. Julian yardıma gidiyor fakat gizemli adam onu duvara çarptırıp silahı şakağına dayıyor. Julian içinden bildiği(ya da hatırladığı) tüm duaları okurken birden bir ses durduruyor onu.

Lucifer: Bu kadar yeter. Sanırım bir gün için yeterince korktular. Tez elden öldürmeyelim tazeleri.

Lucifer kahkaha atarken Jimmy Jacobs onun üzerine koşuyor fakat gizemli adam onu çekiyor ve Powerbomb ile betona yapıştırıyor. Ardından aynısını Julian'a da yapıyor gizemli adam. Şov Lucifer'ın kahkahaları ile sona eriyor.

------------------

Şeytanın yerini almak için savaştığım gibi, hastalık ve ızdırap ile de savaşmaya devam edeceğim. Ben savaşabilirim, ben güçlüyüm ve ben kazanacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder