28 Şubat 2016 Pazar

wrestling of shadows 1.10 | devil's triangle

Viktor ve Jean arasında yaşananların bir videosunu izliyoruz. İkilinin karşılaşması birazdan gerçekleşecek!

Viktor Descartes: Yeniden merhabalar gölge alemi. Aranıza yeni bir dost vermek üzere olacağımı açıklamaktan büyük bir gurur duyuyorum çünkü Jean Cradle denilen ergenin kanını çektikten sonra sizin aranıza atacağım. Gerisini kim bilebilir? Belki en başından beri hakkım olan WoS Kemeri için gelirim.

Jean Cradle: Egosu Klimanjero dağından bile büyük insanların egolarını parçalamayı severim, kendinden emin konuşanları yanlış çıkarmayı severim ve Viktor Descartes adındaki çakma vampirin dişlerini kırmayı severim. Diğer sevdiğim şeyleri açıklamama gerek yok, zaman içinde öğrenirsiniz zaten.

Transylvania! Viktor Descartes kendinden emin bir şekilde geliyor ringe.

Le Kick! Jean Cradle müzik eşliğinde ritim tutarak geliyor.

Falls Count Anywhere
Jean Cradle vs Viktor Descartes

Bayağı sert geçen bir maç izliyoruz. Jean sanki arenadaki bir gladyatör gibi dövüşüyor. Maç beklenildiği üzere ring dışına taşıyor. Hatta o kadar dışarı taşıyor ki ikili kendilerini arenanın bayağı dışarısında buluyor. En sonunda Jean, benzin döküp yaktığı zemine Viktor'u atma çabası içerisindeyken Viktor'un hareketi çevirip Jean'i ateşler içine Transylvanian Cross ile atması maçı bitiriyor.

Kazanan: Viktor Descartes (knock-out)

Maç sonu Descartes gülerek ayrılıyor oradan, bu sırada Jean son gücüyle ayağa kalkmaya çalışıyor. Sırtı resmen yandı. Ağzından ise kan kusuyor. Bu sırada etrafının çevrildiğini fark ediyor. Kameralar kapanıyor ve sonrasında neler olduğunu göremiyoruz.

---------------

Jimmy Jacobs: Bu dünyada ne kadar zorluk yaşanabilecekse hepsinin benim başıma gelmesi gayet ibretlik, değil mi? (gülüyor) Sanki geçemeyeceğim şeyler.

Jimmy Jacobs: Size kim olduğumu anlatayım, ben Jimmy Jacobs'um ve bu çöplükteki en iyi insanım. Yanlış yolu seçmiş insanlara doğru yolu göstermek için çok şey yaptımsa başarılı olamadım ve bu beni daha da sinirlendirdi. Benim buraya uyum sağlamaktan başka bir çarem yok artık. Ve hiç bir şey, kemeri almaktan daha iyi uyum sağladım diyemez. Bunu yapmanın yolu da bugün Contender maçını geçmekten geçiyor. Samuel Shaw.... ne kadar yanlış bir şey yaptığının henüz farkında değilsin ve bu gece ufak bir kısmını anlamış olacaksın. Antonio Reginald Irvaldus, git ve o onurunu götüne sok çünkü burası onursuzların mekanı ve sen de bugün onurunu kaybedeceksin.

Jimmy Jacobs: Ve şampiyonumuz Luka Fenrir. Senden korkmak için hiç bir sebebim yok. Bu hayatta ne yaşadıysan, ben 10 kat daha kötüsünü yaşadım. Senin şu yıldızlararası komutanının sana anlatmak istemeyeceği şeyler yaşadım. Aynı şeyleri sana da yaşatabilirim, dikkatli ol.

-----------------

Ray Ray'in Wrestling of Mayhem maceralarını izlemeye devam ediyoruz. Müslüman bir röportaj görevlisini göt etmesini izliyoruz Ray Ray'in.

Ray Ray Dickson: Dün gece, yıllar boyu uyuyamadığım gibi bebekler gibi uyudum. Hiç açılmaması gereken bir sayfayı kapatacağımı bilerek uyukladım çünkü. O sayfa ise, bizim tatlı mı tatlı Massacre'dan başkası değil. Güzel şovdu leydim, bir kaç hafta boyunca üzerinize düşen görevi başarıyla yaptınız, yani o da bana muhalif olmak. İzin verirsen, bugün hak ettiğin sonu göstereceğim sana. Yanımda, bir kadının olması gibi bana bir hizmetkar.... belki en değerlisi olursun!

Lady Massacre: Siz bu soytarının sözlerine cidden inanıyor musunuz? Ray, bence o ağzından çıkan sözleri git ve anti-feminist yerlerde falan söyle, ihtiyacın olan ilgiyi ancak öyle görebilirsin çünkü. Bu ringe çıktığında, çok farklı şeyler göreceksin. Bir kadını limitlerine kadar zorladığında, onun senin ağzına ne derece sıçacağını öğrenmiş olacaksın.

Lose My Life! Massacre yüzünde hafif bir gülümseme ve gururlu bir ifade ile geliyor.

Boombastic! Ray Ray Dickson geliyor! Gireceği yerde bir tahtta oturuyor. Ve iki kadın ona yelpaze tutarken biri de ona üzüm yediriyor, bir tanesi de ayaklarına masaj yapıyor. Ray Ray, ringdeki Massacre'a işaret yapıyor ''sen de burada olacaksın'' dercesine. Ona göz kırpıp kalkıyor tahtından, kendi başına giriyor ringe.

Ray Ray Dickson vs Lady Massacre

Lady Massacre'ın üstün götürdüğü bir maç oluyor. Ray Ray de fena bir maç çıkarmıyor. İkili köşede birbirlerini yumrukluyor maçın sonuna doğru.  Ray Ray üstün çıkıyor ve Play Time Is Over diye bağırıyor! Headbutt vuracakken Massacre'dan ani bir Elbow Smash geliyor, tam da Ray'in kafasına. Ray sersemliyor. Massacre onu kucaklıyor ve Top Rope Belly-to-Belly Suplex ile fırlatıyor. Ray Ray iki bacağı üzerine düşüyor. Massacre arkasını döndüğünde Ray'den Making Pimpin' Easy! Ray tuşa gidiyor. 1, 2, 3!

Kazanan: Ray Ray Dickson (pinfall)

Ray Ray şaşırtıyor herkesi! Temiz bir galibiyet alıyor. Massacre kalkmaya çalışıyor. Ray Ray beklenmedik bir şekilde ona elini uzatıyor. Massacre tereddüt etse de sıkıyor..... ve Ray Ray'den Superkick! Massacre darmadağın. Ray Ray ardından bir ıslık çalıyor ve bir kaç pezevenk arkadaşı ile karılarından bir kaçı ringe giriyor ve birlikte Massacre'ın canına okuyorlar adeta. En sonunda baygın olan Massacre'a Ray Ray'den bir Superkick daha geliyor! Sonrasında sırtlıyor Massacre'ı Ray, ve o şekilde arka alana gidiyor tayfası ile birlikte.

--------------

Antonio Reginald Irvaldus: Buraya adımımı atıyorum, ilk şovuma damgamı vuruyorum ve ertesi şov Contender maçına çıkıyorum. Bazılarınız buna rüya gibi bir başarı diyebilir ama bu benim için normal. Ben ayrım yapmıyorum. Kimin kim olduğuna bakmıyorum. Çünkü bana göre buradaki herkes şerefin ş'sine sahip olmayan mahluklardan ibaret ve onurunuzun bekçisi olan ben, elbetteki kimseyi cezasız bırakmayacağım.

Antonio Reginald Irvaldus: Demek istediğim şu, siz 'gölgelerin' en değer verdikleri şeyi, yani kemerinizi elime geçirirsem, bunun sizin için ne kadar kötü olabileceğini bir düşünün. Düşündünüz mü? O zaman, elinizden geleni ardına koymayın çünkü benim yolculuğum engellenemez.

-------------------------

Prince'i görüyoruz. Ayna karşısında yüzünü yıkarken kimse ağzını kıpırdatmamasına rağmen bir takım sesler geliyor.

Hayal kırıklığı.
Başarısız.
Berbat.
Vasat.
Beklenildiği gibi.
Rezalet.

Prince sinirlenip aynaya yumruk atıyor. Eli bir süre sonra kanamaya başlıyor kesikten dolayı. Prince sinirli bir ifade ile odadan çıkarken biz de Main Event maçımıza geçiyoruz!

---------------

Dead Flowers! Samuel, yanında Lucifer ile birlikte ringe ilerliyor. Yüzünde ifade göremiyoruz Shaw'ın.

Sickness and Sorrow! Jimmy Jacobs geliyor. Ringe girdiği gibi Shaw'ın suratına dikiliyor ve ikili face-to-face yapıyor.

Any Other Way! Antonio Reginald Irvaldus da ringe giriyor ve maç başlıyor.

#1 Contendership for WoS Title
Antonio Reginald Irvaldus vs Jimmy Jacobs vs Samuel Shaw

Maç başladığı an Jacobs ile Shaw birbirlerine girişiyor. Irvaldus da arada bir saldırma fırsatı buluyor.

Maç heyecan kazanmaya biraz zaman geçince başlıyor. Jacobs, Irvaldus'a Contra Code yapacakken Irvaldus onu ittiriyor ve ardından Foedare yapıyor! Tuş deniyor fakat tuş gelmiyor.

Shaw'ın acımasızlığını daha da çok gördüğümüz bu maçta Jacobs'u Kata-gatame ile bayıltmak üzereyken Irvaldus'tan Superkick geliyor ona.

Jacobs, Shaw'a Berzerker Drop yapıyor fakat Irvaldus onu ringden fırlatıp Shaw'ın üzerine tuş deniyor. Lucifer hakemi oyalıyor ve Irvaldus kazanamıyor.

Irvaldus'dan Shaw'a Foedare geliyor fakat tuş gelmiyor yine. Irvaldus bir tane daha patlatacakken Lucifer, Shaw'ı ring dışına çekiyor.

Maçta galibiyete en çok yakışan isim Jacobs oluyor. Shaw'a Contra Code yapıyor ve 3 olacakken arenada ışıklar kesiliyor. Sandalyeye bağlanmış Julian videosu yeniden oynatılıyor ve Feel Good Inc çalmaya başlıyor. Jacobs tuşu bırakıp etrafına bakıyor fakat maskeli bir isim ona arkadan yaklaşıyor ve Headlock Driver vuruyor. Onu ring dışına atıyor

Shaw yavaş yavaş ayaklanıyor, Bu sırada maskeli adam Lucifer'ı da bariyerlere fırlatıyor. Shaw ona bakıp maskeli adamın peşinden gidecekken Irvaldus'tan Foedare! Tuş denemesi. 1, 2, 3!

Kazanan: Antonio Reginald Irvaldus (pinfall)

Irvaldus sevinirken Personal Jesus çalıyor ve Luka Fenrir, menajeri Comandante Estelar ile girişte gözüküyor. Irvaldus, Luka'nın kemerini işaret ederken bu bölümün de sonuna geliyoruz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder